Misja

Dostarczamy osobom odpowiedzialnym za sprzedaż konkretne rozwiązania przekładające się na lepsze wyniki ich zespołów i większe przychody firm

  • Jak zwiększyć sprzedaż, jednocześnie obniżając jej koszt?
  • Jak zdobyć lojalność klienta, unikając walki ceną?
  • Co zrobić, aby uniknąć porażek rekrutacyjnych i zatrudniać tylko te osoby, które rzeczywiście będą osiągać sukcesy w sprzedaży?

To problemy, z którymi na co dzień spotykają się osoby zarządzające sprzedażą. Sales Executive Club dostarcza im sprawdzonych narzędzi, które pozwalają wznieść sprzedaż w firmie na wyższy poziom.

Adresaci klubu

Oferta klubu skierowana jest do osób odpowiadających za wyniki sprzedaży w organizacji: do tych liderów, którzy chcą zapewnić sobie stały dostęp do najnowszych praktyk sprzedaży i dzięki temu budować przewagę przedsiębiorstwa na rynku.

Dyrektorzy sprzedaży

Dyrektorzy marketingu

Dyrektorzy rozwoju biznesu

Menedżerowie zarządzający zespołami handlowców

Prezesi i członkowie zarządów odpowiadający za wyznaczanie strategii sprzedaży

Właściciele firm poszukujący nowych sposobów konkurowania

Zaproszenie do SALES EXECUTIVE CLUB

Sprzedaż jest złożonym systemem powiązanych ze sobą obszarów, takich jak: strategia i struktura, procesy sprzedażowe, ludzie i umiejętności, motywacja i zaangażowanie, innowacja i rozwój oraz systemy wsparcia. Można wyliczyć około 30 czynników mieszczących się w powyższych blokach, które wpływają na wysokość sprzedaży!

Czy jest możliwe zwiększenie sprzedaży przy jednoczesnym obniżeniu kosztów? Odpowiedź brzmi jednoznacznie: TAK! Nawet niewielkie zmiany w zarządzaniu i eliminacja czynników ograniczających sprzedaż mogą znacząco poprawić jej wyniki. Pod warunkiem, że dysponuje się wiedzą, gdzie ich szukać.

Sales Executive Club powstał po to, by pomóc Państwu namierzyć czynniki blokujące efektywność sprzedaży w Państwa firmach oraz zapewnić Państwu dostęp do najlepszych światowych praktyk dostosowanych do polskiego rynku. Zapraszam Państwa do dołączenia do tej wyjątkowej społeczności nastawionej na rozwój i lepsze wyniki sprzedaży.

Andrzej Jacaszek

wydawca „Harvard Business Review Polska”
wiceprezes ICAN Institute

Rynek i klienci zmieniają się w zawrotnym tempie. Coraz trudniej jest nam konkurować produktem czy usługą: musimy szukać źródeł przewagi konkurencyjnej gdzie indziej. Jednym z takich źródeł jest sprzedaż – zarówno jej strategia, proces, jak i zespół sprzedaży. Nic zatem dziwnego, że firmy poszukują nowych metod i narzędzi, które pozwalają zwiększyć efektywność sprzedaży przy jednoczesnej optymalizacji kosztów.

W ramach Sales Executive Club chcemy dostarczać Państwu wiedzy o najnowszych trendach w sprzedaży oraz sprawdzonych rozwiązań, które będą Państwo mogli na bieżąco wykorzystywać w swoich firmach, a podczas kolejnych spotkań dzielić się doświadczeniami związanymi z wdrażaniem nowości.

Razem z ICAN Institute oraz partnerami klubu gwarantujemy Państwu najwyższą jakość przekazywanej tutaj wiedzy oraz wartościowy networking, który pozwoli Państwu w nowy sposób spojrzeć na sprzedaż we własnych organizacjach.

Karol Stępień

dyrektor sprzedaży
Raiffeisen Polbank